ett datum jag minns

idag är det 4 år sedan jag vaknade med en hand i min. sedan han kommenterade min fläta, att den fortfarande var fin på morgonen fast jag var full när jag gjorde den på natten. idag är det 4 år sedan jag hittade flera nya vänner som man är så himla glad över idag. som jag lärt mig mycket av. utan dom skulle jag inte vara den jag är just idag. tiden går så himla fort men jag kommer ihåg det som om det vore igår. detta vad en dag på ett nytt liv. ett nytt umgänge. en till familj. en ny kärlek. 


vet inte varför jag skriver detta. men jag kommer att tänka på denna dagen med både ett leende och tårar, att denna dag var en början på kärlek och att jag i denna stund sitter utan den. 


detta är taget just den dagen jag pratar om. petras födelsedagsfest, 18 år. jag är alltså 17,5 år på denna bild och sedan dess har jag vuxit så himla mycket. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0