födelsedag

på torsdag fyller jag 21 år. vad hände? hokospokos så är man vuxen. måste ta eget ansvar och egna initiativ. det tycker jag att jag har lyckats med. just nu är en del saker mycket oklara men jag har lärt mig så otroligt mycket de senaste åren pga att jag inte bott hemma. flyttade direkt tillsammans med simon och har aldrig provat på att bo ensam. det blir en ny utmaning som jag absolut inte är rädd för men det är fortfarande en väldigt stor förändring. jag bor med mamma, hennes sambo och min lillebror nu igen i deras villa. jag har ett rum nere i källaren och bara det är en ovanlig sak för mig nu. van att ha ett vardagsrum, kök, sovrum och massor av garderober fulla med kläder överallt i lägenheten. just nu har jag fått proppa in allt i både bokhyllor och garderober, klädstång i ett och samma rum. lite svårt, måste erkänna att jag har så fruktansvärt mycket kläder att jag knappt tittar på vissa plagg och har aldrig tid att använda allt. man hittar allt när man flyttar, tyvärr.
 
nog om det. känner att jag spåra lite nu med vad ja egentligen skulle säga... haha som alltid. på torsdag kommer mammas sida och fikar här hemma och på fredag ska jag ut och äta med pappas sida. så mysigt att ha alla nära igen. 8 mil ifrån är inte bara en kaffe 2 dagar i veckan utan verkligen planering över alla möten. skönt att bli lite spontan :)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0