golfvecka

3 dagar gjorda av 8. bara måndag - fredag kvar. fredagen var en vanlig dag 9-18, igår fick jag äntligen sluta lite tidigare, jobbade 9-14, så himla skönt. idag drog golfveckan igång på riktigt och jag började 7 imorse. van att börja 9 varje dag så att gå upp kl 6 är inte min starkaste sida (så fruktansvärt morgontrött alla tider på dygnet) men att komma till jobbet och se att dom har frukostbuffé gjorde mig lite piggare. älskar frukost, tyvärr kan jag inte äta frukost utan att spy iochförsig men efter några timmar vaken så går det bra. okej nu spåra vi ur... slutade 14 och stannade kvar nere på restaurangen och åt lite sen lunch med trevligt folk och mina fina kollegor. gillar dom jag. somnade på soffan när jag kom hem och tänkte ta en promenad snart. så himla längesen jag tränade. tränade på riktigt. ska försöka komma in i det igen sen till hösten när detta jobb med knasiga och jobbiga tider är över.
 
golfveckan håller iallafall på fram till fredag och jag är ledig lördag. ska ner till skutskär då och träffa moster och kusin som är hemma i sverige några veckor innan dom åker tillbaka till holland. och självklart min fina mamma och alla andra nära och kära.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0