veckan hittils

imåndags var jag ledig. åkte ner till ockelbo på kvällen och färgade håret och åt tacos hos petra med henne och malin. vart jätte nöjd med håret, var så ljus i botten sen jag avfärgade det så var tvungen att lägga i en mörkare färg nu kände jag. kikade på x-faktor och åt glass med jordgubbar.
 
igår jobbadde jag 8:30-15:30. efter det åkte jag direkt hem till anna och myste med lilltjejen tillsammans med petra. åkte sedan hem till malin och zappade mellan hockeyn och x-faktor.
 
idag har jag också varit ledig. har varit uppe på golfen och ätit lunch med simon och sedan städat nu i 3 timmar. rensat i skåp, garderober, diskat, tvättat, dammsugit. typ allt. känns mycket bättre nu! gör iordning lite mat nu tills simon kommer hem vid 6, spagetti och köttfärssås. hoppas det blir gott :D haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0