kärlek

vill bara berätta att jag har så underbart fina människor omkring mig som ger så otroligt med energi.
 
jag jobbar med världens härligaste barn i åldrarna 1-5 och har chansen att variera från avdelning till avdelning. det är så sjukt kul att se hur barnen utvecklas, säga roliga kommentarer, att dom börjar kunna saker själv, att dom växer. att dom inte alltid lyssnar och inte gör som man säger är kanske inte så kul jämt men dom är barn och alla är helt fantastiska på sitt sätt. att jag har min bästa vän och alla andra fina kollegor på jobbet gör alltid min dag. dom är så fina, hjälpsamma, spontana och inspirerande i omgångar. jag trivs så himla bra fastän jag bara är vikarie. jag märker att jag gör ett bra jobb när dom berömmer mig och det gör en så himla glad och motiverad till att fortsätta jobba och att göra ännu bättre ifrån sig.
 
jag har en fantastisk pojkvän/sambo som jag älskar enormt mycket. han finns alltid där, vi har skit kul ihop när vi verkligen vill och lyssnar på varandra när det verkligen gäller. han är min familj, bästa vän och min andra halva.
 
min familj och mina vänner finns alltid där om jag behöver stöd, hjälp med vad som helst och jag kan "bara vara" med dom, behöver inte göra så mycket för att veta att dom älskar mig som jag är och att dom aldrig kommer svika mig. dom lyssnar när jag har något att säga och pratar när jag är klar. dom är så fina allihopa, mina föräldrar, syskon, vänner och svärfamiljer. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0