jobb och god middag

helgen var fin. måndagen var fin. jag fick vara vikarie på 4 olika avdelningar igår och det gick super bra. det liksom flöt ihop och alla hjälper varandra ändå så det spelade ingen roll vart jag var någonstans så träffade jag ändå samma barn och samma kollegor hela dagen! kul kul. idag har jag varit på 1 avdelning och det räckte kan jag säga. pjuuuh! handlade med mig lite nödvändiga grejer som var sopslut hemma och lagade iordning "kycklingtacos". kycklingröra inlagt i tacobröd (om ett paket) med gratinerad ost på. mums! tack sofie för receptet! :) simon stack på innebandyträning så nu sitter jag här för mig själv och tar igen mig. luften gick ur mig när jag åkte från jobbet och satte mig i bilen. hemskt var olika avdelningar kan göra en olika trött. ska snart slänga mig i duschen och sedan krypa ner under täcket!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0