diamonds

ifredags fyllde Simons lillebror 5 år så vi var dit på lite fika! avslutade kvällen med en film och lite gotta. ilördags följde jag med Lena och Thea till köpis och var där hela eftermiddagen. när jag kom hem bytte jag bara om och åkte in till gävle med Petra och gick på bio. vi såg hypnotisören. BÄSTA JAG SETT! den var grym, verkligen!
isöndags åkte jag också till valbo och letade present till lilla Nelly som hade kalas på söndageftermidgag (hon fyller 4 år idag).
 
har jobbat igår och idag. jobbar imorgon också! får se hur det blir resten av veckan. har precis ätit middag med simpan som var hemma en snabbis från jobbet och nu kikar jag bara på tv. börjar 8 imorgon så lär upp tidigt vilket betyder tidigt i säng.
 
 
sandra, jag och nelly!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0