besök hos mamma

jobbade igår, 10-18. åt middag på silverbocken med simon, anna och emil, thyra och petra. åkte direkt upp till svärmor lena och var där tills det var dags att åka hem och sova. idag har jag jobbat 10-14 och inväntade lena och thea för att åka till mamma. vi åt jätte god lasagne och mockarutor till kaffet. jätte mysigt! jag saknar verkligen min mamma. saknar att kunna krypa upp i soffan med henne en tråkig kväll och bara känna hennes värme och trygghet. imorgon ska jag också jobba, 8-12, ett besök på arbetsförmedlingen ska jag också försöka klämma in efter jobbet och sedan ska jag hitta på något med lena. nu tänker jag gå och lägga mig med ett leende på läpparna och invänta simon som kommer vid midnatt. upp vid 7 imorgon och göra bra ifrån sig på jobbet imorgon :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0