29 oktober 2012

helgen har varit jätte mysig. den har bestått av en hes linnea med en tjock hals så hon knappt kunde svälja. jag har hostat sönder mina lungor känns det som! jag har varit hemma hos anna och myst till x-faktor med petra. tjejerna och jag var på bio i lördags och åt middag på tennstopet. supergosigt! igår var jag och simon bara hemma och åkte iväg en sväng till tönnebro värdshus och åt lunch.
 
idag har jag jobbat, 9-15:30. gick superbra! jag är på samma avdelning hela veckan så det känns bra. efter jobbet åkte jag och petra och mötte upp malin på ica för att handla middag. blev tacos. igen. (kan inte förstå eller räkna hur många ggr vi ätit tacos på bara en månad.. hehe.) vi bytte även däck på min bil, gick awesome! känns hur bra som helst att ha vinterdäck nu. fick en chock imorse när jag såg att marken var täckt av snö och insåg att jag bara hade sommardäck. men hann i tid till jobbet ändå fast jag körde i 50km/h på 80-väg.
 
nu ligger jag i sängen och kollar på "SOS uppdraget". några kända svenskar som är i någon by i afrika för att hjälpa utsatta SOSbarn.. typ. sorgligt och intressant. tårarna rinner gång på gång.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0