plötsligt händer det

japp. förra helgen låg ju simon i feber och världens förkylning. nu är det min tur. vi lyckas tajma in helgerna bra tycker jag. igårkväll började rethostan komma och jag nyste hela dagen igår men var ju ändå hur pigg som helst. imorse när simon gick till jobbet vid 5 vaknade jag och kunde knappt andas för jag var så täppt i näsan och tjock i halsen + världens jävla huvudvärk. sist jag var så här förkyld var i somras och då fick jag bihåleinflammation på allt. värker i hela ansiktet, vill inte ha det igen!!!!

när simon kommer hem från jobbet ska vi ut till valbo och leta efter löparskor och sedan en klänning till bröllopet. får hoppas att jag håller mig relativt pigg iaf! jag har inte haft feber sedan jag var typ 3-4 år så jag slipper gärna det denna gång också (;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0