vardagsöppet

idag satte vi igång med vardagar här i kiosken. golfen har alltid varit öppen alla dagar i veckan men då har bara restaurangen varit öppen. och helgerna här ute i kiosken (då antingen jag eller moa varit här och jobbat, och jag säger här ute eftersom jag står ute på 9e hålet alldeles ensam). men idag började "vardagsöppet" vilket betyder att jag alltid några dagar i veckan under hela sommaren kommer vara här ute. känns awesome! inte världens intressantaste jobb men man får frisk luft, träffar goa äldre människor (många yngre också), säljer allt från kaffe och macka till korv och gobitar/godis och tjänar pengar framförallt. därför man jobbar liksom. dom dagar som blir över och jag inte jobbar här i kiosken kommer jag kunna jobba på förskolor, vilket bara blir en bonus.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0