true story

malins 20 årsfest.
vi började festen hos malins föräldrar i ockelbo. fick exotiskplanka till middag och vi drack gott. fortsatte in till gävle och krogen och somnade vid 03tiden på malin &petras soffa i deras lägenhet. vaknade dagen efter och gick in på nian med petra och köpte lite frukost. simon hämtade mig och vi åkte till mamma för lite 70årskalas.
 
idag har mamma varit här, vi åkte upp till svärmor och thea för lite lunch och åkte sedan till bollnäs och kollade lite. visade mamma runt här i lingbo (jag har bott här i ett år nu men hon vet bara var jag bor och inte sett något annat). vi tittade på film när vi kom hem hit och åkte sedan ner på bocken och åt middag. hon åkte hem efter det och jag ligger nu i sängen och kikar på "allsång på skansen", det programmet är sommar för mig.
simon jobbar eftermiddag hela veckan och jag är ensam på kvällarna, ganska skönt, men tomt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0