new in

idag var jag ledig, vilket betydde valbo och gävle med elina. köpte en kavaj, keps, solglasögon, hårfärg, torkställning till tvätten, tvättkorg och två fina skålar eller vad man kallar det som jag ska ha till snoddar och hårspännen m.m.
åt lunch på ikea och det blev som vanligt kotlettrad. mums! åkte mot ockelbo och hämtade upp petra på jobbet och körde iväg till ett möte med kommunal. köpte därefter glass och kikade på lite kläder inne på "du och jag".
 
ska alldeles strax åka upp till svärmor för att hälsa på där. imorgon blir det jobb, 8:30-16 och efter det ska elina färga håret på mig så jag antagligen (man vet aldrig) blir midsommarfin.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0