gårdagen

igår var en lång dag! simon åkte till jobbet vid 7 och jag kunde inte somna om så låg och kikade på tv och tog en promenad. började fixa mig och simon kom vid 12. åkte direkt till stan och firade lillebror. åt god mat, träffade massa släktingar och ickesläktingar, haha. åkte ner på yngsta lillebrors skolavslutning, (3an) åkte och åt på churt street och gick sedan på bio, snowwhite and the huntsman. skulle hämta simons plastismamma vid 02tiden så åkte hem till pappa och sov nån timme så vi orkade åka hem sen :) var så jäkla trött så jag knappt visste vad jag gjorde. bion kommer jag knappt ihåg, känns inte som att det var igår, och idag är det bara lördag. känns som en lång helg! :)

men det är bara bra, för idag jobbar jag uppe i kiosken fram till 17 och sen tror jag vi ska hem till simons mamma och träffa hans systrar som är hemma över helgen (bor i sthlm och norge). tror jag har blivit sjuk, täppt i näsan och ont i halsen. vet inte om det är för allergi mot pollen eller vanlig förkylning.. lika irriterande oavsett.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0