fest och massa firande

imorgon är det midsommar. sjukt vad dagarna går fort! idag har jag jobbat och det enda vi har gjort idag är solat. med 7 barn som leker så självständigt i detta fina väder kan man göra så. skönt! tyvärr blåste det lite kallt och jag, fryssen som jag är, hade på mig jeans och långärmad men njöt nog lika mycket som dom med klänningar och t-shirtar.
 
nu sitter jag med färg i håret. simon är och fiskar. så fort han kommer hem ska vi städa undan lite grejer här hemma och sedan åka upp till simons mamma och alla hans släktingar som kommit upp från stockholm idag för att fira midsommar.
 
åker upp dit en sväng imorgon också. efter det blir det middag hos simons farmor och farfar med den släkten och jag kommer må som en gud av att omges av fina människor och underbara och glada barn som ger en så mycket energi och glädje. på kvällen drar vi nog till nån av simons kompisar och festar med ett gäng.
på lördag är det malins tur. hon fyller 20 imorgon så det ska firas! nu är sommaren här (:
 
 
bild från malins 18årsfest. hawaii-tema!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0