not in the mood

inte alls sugen på att sitta här och skriva längre. skriver ju inte varje dag och har ingenting att skriva om riktigt så det är svårt att sätta sig vid datan och tänka: NU SKA VI SKRIVA ETT INLÄGG... ja men vad ska jag skriva då liksom?
jag jobbar oftast varjedag. åker hem, eller till petra. simon jobbar eftermiddag väldigt ofta och så vill jag inte bara sitta hemma ensam i en hel vecka utan då hittar jag på annat och har inte tid att blogga. när jag väl gjort någonting så dröjjer det några dagar innan jag sätter mig här och då känns det onödigt att skriva om eftersom det var för flera dagar sedan. har ingen inspiration eller intresse utan det är liksom min vardag jag skriver om och min vardag är som sagt inge intressant.
ibland när jag får tid och lust kommer jag nog skriva ett inlägg, men det är nog bara för att jag inte har något att göra och skriver om dagen eller vill dela med mig av något speciellt. så klicka gärna in någon gång ibland men kan inte lova att det står så mycket :) kommer kanske upp lite fina minnesbilder från olika tider ur mitt liv eller lite tillflliga inspirationsgrejer. puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0