när jag ändå sitter här

ja jag kan väl skriva lite om helgen när jag ändå sitter här :) i fredags var vi bara hemma och gjorde ingenting annat än att kolla finalen i x-factor. som tur var så vann awa. lilla duktiga tjej. du kommer gå långt! igår var simon ute med skotern hela dagen så då passade jag på att hälsa på hos svärföräldrarna. först svärmor och sen svärfar, eller ja hans fru mest :) hihi. simon kom dit efter ett tag och det blev middag och så mycket bättre med hela familjen. en mysig lördag! idag följde jag med svärmor och janne till valbo. dom skulle leta säng. tog en evighet men tillslut fick dom tag i en mycket fin och skön säng. nu sitter jag bara och väntar på att solsidan ska börja och sen beck. en mycket lugn och bra helg har det varit.
 
 
bild från sarah och stefans bröllop i somras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0