long time noooo seen

hej.
det
var
länge
sedan
nu. igen

jag har inte alltid tid att starta datan (tar typ 10 min innan den går att använda för det är så mycket random program som ska upp först) och det är så tråkigt att blogga på iphonen. så ibland skiter jag i det, så enkelt är det.
men nuuuuså, har jag tid. en stund.

ifredags hade vi köpt chips för ovanlighetens skull och skulle mysa till det.. (har slutat äta sånt där, ibland iaf) aja men dom var riktigt snuskiga. skit äckliga. så vi körde på popcorn istället. kändes bra! igår var vi i bollnäs först på bilutställning. det sämsta jag varit på och enligt simon också. skit tråkigt. åkte hem, kikade lite på hockeyn och åkte sedan in till gävle, åt mat och gick på bio. battleship såg vi, grym!!!!! rihanna var duktig dör att vara hennes första riktiga film.

idag har jag bara latat mig. cyklade över till elina som kommit hem från götet och tog en kaffe. mys. snart ska jag klä på mig och gå till gymmet och träna lite. inte tränat sedan elina åkte till göteborg (skärtorsdagen) så det ska bli kul att komma igång igen. kan ingenting om träning.. så tränar elina, då tränar jag. annars blir det inget.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0