hur var helgen då? bra!!!

fredagen har jag redan berättat om men i lördags firade vi elina som fyller 19år imorgon. jag och elina fixade oss hemma hos henne, tog sedan halv 6 tåget till gävle och käkade på mingel och bar med några andra. tog bussen till skutskär där det var någon fest och var där någon timme. vid 11 kom vi till gävle igen och gick in på interpool. simon hade då varit inne i sandviken med killarna så han hämtade sedan mig runt halv 12 tiden och somnade som en stock när jag kom hem.

igår började vi möblera om, tog sedan bilen till valbo och gick runt där ett tag på köpis. åkte in till gävle och firade lillebror som fyller 10 år idag så passade på att fira honom igår när vi ändå var där för idag kunde vi inte.



jag har bara varit hemma idag, har lagat eget mos och korv, städat och hållt på och greja. gjort små ändringar i hela lägenheten. lite skoj sådär när man inte har något annat att göra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0