wonderful

simon erbjöd mig att jobba med hans mamma imorgon, så jag åker till honom ikväll igen. najs. jag vill prova på nya saker, men är alldeles för feg så är lite smånervös, men vafan.. haha. sitter och laddar ner nya bra låtar som jag ska lägga in på iphonen. ganska najs det också. snart klar och då ska jag dricka min smoothie med havremjölk och fryst mango, blev faktiskt asgod. efter det åker jag in till stan, simon hämtar mig någonstans och vi åker till honom. mys!

imorgon följer han med mig hem efter att vi båda har jobbat så vi får se vad vi hittar på. blir perfekt med lite pengar till studentkryssningen! nä, nu lär jag skynda mig så att jag hinner med allting. hehe, höhö, haha.. hörs då.



gick igenom gamla bilder. 7 år sedan, jag och johanna på våran klassresa i 5an (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0