tjabbatjenahallå liksom

idag har jag vaknat hos simon, åkt tåg från lingbo till gävle, varit i skolan i två timmar, ätit lunch med min brudar, kommit hem, städat, övningskört till Ica maxi, ätit mjukglass, promenerat i en timme med mamma och bozze, gjort iordning en asgod pastasallad, tagit det lugnt vid datan, laddat ner en wallanderfilm och nu kollar jag på sofias änglar. efter det blir det nog oth om jag inte hittar på något annat att göra och sen sova.




en sak jag inte förstår.. det är att jag saknar min simon varje sekund som går, det går inte en sekund utan att jag tänker på honom och när jag väl träffar honom är jag lyckligast i världen. kan inte beskriva hur kär jag är i den pojken. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0