pizzzaaaa - yey



nu vill jag ha sommar, bli brun, ha fina mysiga sommarkvällar, äta grillat och massa annat.

igår följde mamma med in till pappa och vi planerade studenten. nu är det nära! hihi. efter det kom simon och myste med mig. kollade på 101 sätt att åka ur en gameshow & varning för barn. så sjukt bra program! förstår inte var dom får allt ifrån. haha. sen la vi oss och sov så skönt. vaknade vid halv 9 imorse, gjorde typ ingenting och sen åkte simon vid typ 12. mamma var snäll att komma med min laddare till datan som jag glömde där så nu kan jag äntligen kolla på film.. hehe. jag har astråkigt men som tur är så kom pappa hem med pizza nu, mums!
ikväll blir det att äta ute (höhö) eftersom min låtsasmamma fyller 40 idag. grattis till henne! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0