mysigt värrrre

heeeeej blogggen! idag är jag trött men glad. var ute och åt med några i klassen + lärare igår pga fin insats på öppethus. sen gick jag och petra på bio och den var helt underbar. jätte bra var den och vi fällde några tårar i ett sorgligt ögonblick. annars skrattade vi och var glada. kom hem till mig och somnade gott klockan 12 på natten. imorse klickade vi på tv:n och kikade på the voice. mysigt. kom till skolan, inte många här så vi får göra vad vi vill eftersom de flesta är klar med allt. jag ska bara leta efter 3 artiklar, sammanfatta dom, sortera hela pärmen, skriva innehållsförteckning och sen är hela kursen avslutad hoppas jag. nu ska jag vara duktig och göra klart det, rs då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0