long time no seen

nu har jag varit borta länge från bloggen tycker jag, meeeeeen det har varit lov och helg så jag har inte brytt mig.

i fredags jobbade jag med simons mamma, skoj. på kvällen åkte vi hem till mig och myste med pizza och film.

i lördags skjutsade simon mig till pappa, väntade på petra, åkte till läkerol och jobbade i garderoben och träffade massa söta penssionärer (+ en del yngre) som skulle kolla på jerry williams! najs. åkte hem till mamma och somnade till tv:n.

igår åkte jag till valbo och stan med mamma och mormor. köpte en hel del fina saker och åkte sedan hem till världens finaste och sov.

idag har jag gått i skolan från halv 11 till halv 2. rätt najs. två lektioner! yey. vi taggade stockholm på svenskan. ska dit med klassen imorgon och se teatern trettondagsafton på stadsteatern, få en guidead tur på kulturhuset och egentid på stan. + att det är petras födelsedag så det blir en speciell dag imorgon. hihi. efter skolan gick jag och petra ner på stan och taggade kryssning! åker ju på lördag, ska bli så himla roligt! därför sitter jag nu och laddar ner många bra låtar som vi ska dunka i hytten, eftersom jag ska ha med mina högtalare. kommer bli awesome!

nä, nu lär jag fortsätta så att det inte blir så himla sent. har förövrigt ingen skola imorgon. vi har egentligen en lektion imorgon bara, men kerstin var så snäll och gav oss ledigt eftersom vi skulle till stockholm efter den lektionen. So now I'm a happy woman!



bild från kryssningen med johanna och sofie vintern 07. där lekte vi fyllon och var 14 år, nu kanske man kommer ligga sådär riktigt. hehehe, ne kanske inte.

Kommentarer
Postat av: Johanna

haha ja får väl hålla kolla på dig då linnea ;)

2011-03-07 @ 20:20:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0