jag är så fruktansvärt..

.. GLAD!
jag vet inte vad det är med mig. jag har varit ovanligt glad hela veckan. inte likt mig! hehehe
kanske kan vara för att vi åkte till sthlm i tisdags och var där hela dagen. fick en guidead tur på stadsteatern, gick på stan och såg trettondagsafton som var helt jävla awesome, jag åkte till simon igår och myste, ska även dit idag och imorgon. jag njuter. så mysigt att vara med honom och båda är så ovanligt jävla glada så båda är helt hispiga.. haha. på lördag är det studentkryssning och jag längtar typ hur mycket som helst.

går ner på stan med mandiii efter skolan och tar 5 tåget till snyggot. hörs då, måste in på lektion. jag är ju en duktig flicka så jag måste följa mina plikter! hehehehehe hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0