jag älskar lov

I tisdags övningskörde jag till valbo.. läskigt. haha. satt och skrek när stora lastbilar och bussar körde bredvid för det kändes som att dom skulle slira in i mig. och mamma bara satt och skrattade och försökte lugna mig med att det är lugnt. haha. väl framme så fikade vi, eftersom farfar fyllde år. och sen stack jag och tilde upp till köpis och handlade godis. köpte även två magtröjor - en blå och en svart. lite väl för korta, men har man shorts och en body så blir det nog snyggt.. ska prova sen :) när vi kom hem igen blev det min favvorätt - torsk och potatis. inget slår det! mmmums. sen blev det barnfilmer och disney chanel hela kvällen eftersom min yngsta kusin på 9 år också var där. hehe skoj för oss tonåringar? nja, sådär.

Igår var det fullthus där och vid halv 4 skjutsade farfar in mig till stan för att ta tåget till simon. åt våfflor och tittade på tv. var helt slut båda två så ingen orkade göra något. det enda vi gjorde var att hämta thea från station och åkte hem igen. gick ut och la oss, kollade på "den där mary" som vi har sett typ 10 miljoner gånger.. hehe. men alltid lika bra!

Imorse snoozade vi hur länge som helst. gick nästan upp halv 7, verkligen ovanligt för oss. stack iväg till lingbo nästan direkt och satt inne på hans jobb ett tag innan jag gick till tåget. åkte hem direkt från gävle med tåget och mamma hämtade mig på station. ska snart ut och gå med mamma och bozze. övningskör nog till mormor senare och träffar henne och moster. najs. nu ska jag sätta på mig lite varmare kläder och leta fram mina joggingskor för nu blir det promenad.



börjar sakna mitt blonda hår nuuuu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0