hejhej

hola amigooos!
i onsdags var jag bara hemma. tränade lite, kollade tv, pluggade och städade. igår var jag i uppsala med några från skolan. först trodde jag att det skulle vara skittråkigt men tillslut så blev det roligt eftersom vi fick hälsa på söta små getter. verkligen asgulliga! kom till gävle igen vid halv 5, gick ner på stan med petra. köpte en gouter och gick ner till station för att ta tåget till simpus. kom till lingbo och vad gör han? han fixar bilen med sin far. hans far skulle sedan hem så jag följde med honom och busade med den rosahåriga lilla edvin som var galen. lekte kurragömma, kollade på tv och åt glass. åkte hem till simons mamma sen, kollade på tv och sov.
imorse ville jag bara dö. ville bara ligga kvar. meeeen vi tog oss i kragen och gick upp iaf. tog tåget från lingbo som vanligt och fysatan vad det var kallt idag.. inte så konstigt med skinnjacka kanske?
har nyss skrivit klart min PA-rapport och ska snart ha svenska.. eller ja, om en timme. vi ska fortsätta kolla på she's the man som klassen började på i måndags när jag var hemma. älskar den filmen! nu ska jag fortsätta göra något tråkigt och ni får ha det så jävla bra.


ikväll åker jag till pappa och planerar stundenten. inte långt kvar nu! senare kommer simon också, även imorgon. love it!



miss my little sunshine now!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0