Vuxenlivet bara leker

I fredags vad min absolut lyckligaste jävla dag! Bella hämtade upp mig och vi åkte in på champagnefrukost. Mötte upp tjejerna i klassen och sedan drog vi till fotograferingen. Minglade runt med klassen ett tag innan det var dags att mingla lite mer inne på barn och fritid och bara mysa med alla för sista gången. Vi gick till aulan för lite sång och tal och sedan blev det en apgod lunch! Betygen fick vi efter det och sen var tiden inne... Vi sparkades ut och vi bara skrek och skrek! Kan inte beskriva känslan, helt sjukt. Gick paraden och åkte cab med tjejerna. Simon och lillebror hämtade upp mig och jag blev väl mottagen hemma av min fina släkt och vänner. Gud så fint det var! Åt mat, drack (sprutade) champagne och fikade! Fick jätte fina presenter av alla som jag är jätte nöjd över! Simon skjutsade ner mig till skolan och jag mötte upp klassen för lite flakåk och stopp hos hannah och Paulina. Tillslut blev det slick en kvart typ och sedan åkte jag hem och sov med min älskling. Den här helgen har jag levt som vuxen. Jag har flyttat hemifrån med min pojkvän, vi har fixat iordning hela lägenheten så att vi är sjukt nöjda, vi har handlat och tänkt på priser, vi är duktiga med elen och inte använder den så mycket. Vi har lagat mat för första gången tillsammans och vi jobbar båda två. Stolt blir jag över mig själv att jag har lyckats. Nu ska jag köpa diskmedel och gå på stan. Börjajobbets kl. 12 :) hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0