Varmt!

Igår gick vi till en lekpark med barnen.. Hur varmt som helst. Kändes som att man knappt kunde vara ute. Vi fick smörja in barnen hela tiden och se till att dom drack mycket vatten. Det är så himla några barn kvar nu innan alla tar sommarlov så det finns inte så mycket att göra. Det enda man gör är att hålla koll på dom eftersom dom leker så bra själva vilket gör att man blir lätt rastlös! Men men, dom fick bada igår också, och jag blev själv nedstänkt några gånger men jag klagar inte, skönt var det ;) efter jobbet tog jag bussen till sandviken där Simon var, han mötte upp mig och vi skulle egentligen åka hem men vi tog en tripp till Valbo för att shoppa och äta lite. Åkte hem, kollade på one tree Hill och försökte somna i denna värme vilket var ganska svårt! Nu är jag trött som en liten gris och ska åka och jobba. Känns inte helt okej! Hörssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0