Tjollahopp

Allt är nu klart i lägenheten.. Typ. Iallafall så att man kan leva. Vi har inget internet så det har inte blivit så mycket bloggande och heller inga kanaler på tv:n ;) än så länge får det bli mobilblogg så får vi se hur länge vi är utan internet. Annars då? Jag trivs med att bo hemifrån, men fick en liten klump i magen av att prata med mamma igår, saknar henne. Åker nog dit på lördag när Simon ska på bröllop :) jag känner mig otroligt duktig som har tackat ja till 3 veckors jobb och inte ens funderat på att vara ledig någon dag. Dom dagar jag inte ska jobba är på måndag då jag ska till arbetsförmedlingen för ett möte och på midsommarafton men det är ju inte frivilligt (; känns helt ok! Sitter på tåget in till gävle nu, börjar halv 9 och slutar halv 6. Inte lika ok eftersom jag missar 17:10 tåget och lär ta 19:10 och kommer hem runt 8.. Usch. Men men vad gör man inte för pengar? ;) vi hööörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0