hej hallå

denna vecka har varit bra! känns att man bor ensam nu. hehe. sitter hos mamma nu på lillebrors data. skulle tydligen betala 100 spänn för att låna datan och det kan han ju fetglömma! haha

simon är på bröllop somsagt så jag passade på att åka till mamma en sväng. handlade lite saker på dollarstore till lägenheten också, asbra. och när jag kom till mamma fick jag lite till som mormor köpt, som kastruller och så. najs. lyssnar på mitt älskade spotify nu, har inte kunnat gjort det på 1 vecka. gosh! haha. nej, sån katastrof är det inte (;



har fortfarande inte smält att jag tagit studenten. känns bara som en stor fest/skolavslutning och att vi börjar till hösten igen. men beviset till att jag tagit studenten är väl att jag flyttat och alla bilder..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0