Godmorgon!

Vaknade klockan 5 av att simons alarm ringde.. Somnade om till halv 7 då mitt ringde. Somnade om till 06;49 och tåget gick 07;06. Typiskt mig. Jag hann som tur var, eftersom min snälla mamma kom med min cykel i lördags så slapp jag gå och allt gick mycket snabbare. Var uppe sent inatt, mitt fel. Jag somnade igåreftermiddag när jag kom hem från jobbet och Simon hänkade så ingen av oss kunde sova inatt. Not good! Hehe. Börjar kl. 9 idag så har suttit på station i gävle ett tag nu och käkat frukost och pratat med mamma. Är påväg upp till jobbet nu, hoppas det inte blir en jobbig dag. Känns inte så himla frestande. Efter jobbet ska jag fixa busskort och gå på stan och ikväll blir det bara Hemmakväll med min fina sambo. Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0