Dramatisk dag

Sitter på tåget hem nu, äntligen! Somnade inte förrän typ 1 inatt, när Simon kom hem. Så ja.. Jag var rätt trött imorse. Gick till station, tog tåget, köpte frukost på donken eftersom jag inte hann äta hemma och åkte upp till jobbet som började 8:30. Jag och en till vuxen på avdelningen hade hand om 14 barn vilket gjorde att jag fick ta hand om nästan alla själv.. Bara för att hon hade andra uppgifter att göra under nästan hela dagen. Jobbigt! Idag har det varit konflikter mellan barnen, barnen har ramlat och slagit sig ( en så illa att dom fick åka till sjukhuset och sy ) och dom har antingen varit ovanligt tysta eller väldigt högljudda! Mitt huvud känns som mos just nu och jag kommer säkert somna på tåget nu. Ikväll ska jag laga mat, ta en promenad, läsa körkortsteori och titta på film. Skönt, men ensamt! Det är Simons sista natt nu den här veckan iaf så det känns också skönt :) nu hade jag inget mer på hjärtat, vi hörS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0