Tåg till gävle ...

Tittade på svinalängorna, åt varma mackor och drack äppeljuice Medans simon blev bjuden på lunch på jobbet.. När han kom hem så ville ju han också se den så jag pausade filmen och skulle börja om den, men vem kommer dårå och ska spela tv-spel? Jo Nisse. Inte fick jag se klart den filmen eller. Kom sedan på att jag glömde min plånbok i mammas bil när vi körde upp till lingbo igår så killarna fick spela sitt tv-spel och jag åker nu in till stan och hämtar min plånbok.. Blä!

imorgon åker vi troligtvis till Gröna Lund! Hoppas hoppas hoppas att vi kan låna någon snäll människas bil och åka ner. Har längtat efter karuseller i ett helt jävla år så nu jävlar vill jag ner till Stockholm! Gaaah. Hehe. Nu lär jag sluta innan detta inlägg blir ännu längre än vad det redan är. Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0