Marknad 2011

Hejhej! Marknaden var rolig. I fredags grillade jag med Petra och Åsa hemma hos Petra och sen gick vi mer till lina där det var några tjejer! Stack ner på marknaden efter ett tag och mötte upp simon och hans kompisar. Åkte karuseller och var inne i öltältet! Tog bussen hem halv 3 och somnade som en stock på en gång! På lördagen åkte jag ner på marknaden för att gå med svärmor och några till. Mamma kom också upp och gick med mig en stund! Myyys. Åkte hem och tittade på film i någon timme med baby och sen åkte vi ner Till Ockelbo och gick på marknaden igen! Åkte radiobilarna.. Vi var ungefär 4 stycken par och tre övriga som åkte tillsammans och vi tjejer satt bredvid våra pojkvänner.. Det värsta vi gjort tror jag! Haha. Sen åkte vi en till karusell, också det värsta jag gjort i hela mitt liv! Jag älskar karuseller, jag åker verkligen allt men den där skrämde livet ur mig, fyfan! Jag tror alla skrek att dom var rädda eller att dom hade ont någonstans. Usch! Åkte hem och sov vid halv 2 tiden! Najs helg! Och det bästa av allt var att jag var nykter hela helgen och hade skit roligt ändå! Hörs då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0