.

lördag: skansen &gröna lund
jag, simon, nisse och niklas åkte ner till stockholm. mötte upp jim, emma &hennes kompisar + några till.
gick på skansen i typ tre timmar, åt god mat och gick över till grönan sen. åkte ungefär 4 karuseller. sommarkrysset och långa köer = inte ok. åkte hem runt 10 och somnade på en gång.

söndag: axmarbrygga
sov typ hela dagen.. hehe nejdå. men länge. eftersom vi lånade svärmors bil till stockholm så hämtade vi simpans bil hos henne och var där en stund. sedan blev vi bjudna på axmarbrygga och myste där.

måndag: putsa fönster
åkte in till stan för att lämna in svinalängorna. stängt.. öppnar senare nu under sommaren, det visste inte jag. jag såg ingen lucka man kan lämna in filmerna i heller om det är stängt så jag traskade ner till station igen och tog tåget till holmsveden och putsade fönster med svärmor. kom hem runt 4 och tog en promenad med simon och tog det bara lugnt hela kvällen. 

tisdag: städning och barnkalas
idag har jag städat med simons farmor på snickeri. åkte hem till mamma (där jag sitter nu) och ska snart på barnkalas. min kusin fyller 4 år så ska till mormor och fira henne nu. mys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0