träning!

nu ska jag träna lite grann! göra lite övningar inne på rummet.
jag hatar att träna på gym, vill inte börja på friskis och svettis, vill inte ut och springa i nått spår och tycker det är tråkigt att promenera .. så nu har jag själv gjort ett eget träningsschema som jag ska göra regelbundet med massa jobbiga övningar så får vi se om det blir nått resultat.
måste röra på mig, gör det alldeles för sällan.

har precis gjort klart schemat och innan pluggade jag. drack en ramlösa till frukost och ska lägga mig i tid ikväll. känner att jag börjar bli duktig och ta ansvar. undantag kommer att hända och får hända men inte allt för ofta, hehe.
ska städa rummet sen också efter träningen och duscha. mys!

imorgon är det fredag och gud så jag trivs. pussss!




en bild från förra veckans träning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0