sweetheart

igår fyllde min kusin år så jag övningskörde in till stan och hem för att fira honom, duktigt. fick marängswish(stavning?) och annat gott så magen blev alldeles full. blev även bjuden på en cider men eftersom jag så gärna ville köra hem så skippade jag det. när jag kom hem blev det 3 avsnitt av one tree hill (jag vet, jag är en nörd!) och sen läggdags.

nu sitter jag i skolan. började dagen med särskildabehov och en tjej i min klass hade redovisning om sitt arbete om sjukdomar/funktionshinder. hon pratade om progeri, sjukdomen som gör att man åldras i förtid. ganska hemskt. men dom är så fruktansvärt söta, fick se en dokumentär också om en liten tjej som bara var 6 år och "äldre" än sin mormor.
nu har vi psyklektion och jag är klar med mitt arbete så jag gör absolut ingenting. ska bara göra en källförteckning så är det klart sen men det orkar jag ej göra nuuu. nu är jag ashungrig och bara vill ha lunch, dock 45 min kvar, jag dööööör. efter skolan sticker jag kanske upp till simon, får se. hoppas det iaf!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0