snöööö kan dööööö

vaknade klockan 6, såg att det hade kommit asmycket snö. ville bara dö och stanna i sängen och mysa.
åkte till lingbo och väntade på mitt tåg på simons jobb. gick till tåget då det skulle gå 07.06.. försenat till 07.36, jippi! station var inte ett dugg plogad och jag blev bara på sämre humör för varje sekund som gick. fler folk kommer och de säger att det är försenat ytterligare 10 min. vi väntade till 07.45, ingen tåg kom. kollade på x-trafiks hemsida och där stog det 08.15. tåget kom 08.18 då nästa tåg skulle gå.. väl på tåget rullar vi förbi ockelbo som tar 10 min, stannar 10 min efter ockelbo pga tågmöte. fast i skogen 45 min när det är liksom 10 min kvar till gävle. bra där! snöstorm och blåst när man går till skolan och jag frös nästan ihjäl.

nu sitter jag i skolan och ska börja på PA-rapporten, går inte så bra, fattar ingenting. bara jag och paulina här idag från vårat lilla gäng. petra kanske kommer en stund sen också. om en halvtimme är det lunch, jag hungrar ihjäl så det kan gärna gå snabbt. efter det har vi särskilda behov och då ska bara ett arbete in och sen åker jag hem och lägger mig i sängen.

ikväll ska jag till pappa. får se om vädret har lugnat ner sig tills dess så jag kan övn.köra dit, hoppas.
nu ska jag försöka fatta något av PA-rapporten så hörs.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0