små ändringar

tack för de olika förslagen :) jag tror faktiskt att jag ska iaf fortsätta skriva om min vardag och kanske skriva lite mer om musik, film, kläder och mina känslor. liksom vad jag har för favoritlåtar just nu, om jag lyssnar på deppiga låtar - discolåtar - fina kärlekslåtar - rocklåtar, vad som helst. och lika med filmer, vad jag har sett för några, vad jag tyckte om dom, om jag rekomenderar dom eller inte. modet vet jag inte riktigt, kanske visa vad jag har på mig just den dagen, vad jag önskar mig för kläder, vad jag har köpt osv. låter det som en bra idé? det tycker jag, så fortsätt läsa bloggen eller inte.

nu ska jag titta på film och se vad lördagen har att erbjuda, mycket kan hända, lite kan hända. man vet aldrig.
hörs hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0