skooooooooooolan

sitter nu i skolan och ska egentligen leta fakta om ADHD men sitter här istället. fyyyy

igår var det avslutning med småtjejerna och en kille, skojjj! käkade tacopaj, lekte lekar och åt glass, jätte mysigtttt. simon kom och hämtade mig ochpetra, skjutsade hem petra, åkte hem till honom, kikade på tv och gick och la oss. tittade på den sista hitler-filmen av dom 6 st vi köpte förut. skit bra är den! den handlade om hans uppväxt och varför allt blev som det blev, år efter år. hehe

imorse vaknade vi vid klockan 6 och låg och snoozade en stund, mysigt. åkte ivåg till jobbet hans och sen gick jag till station efter en stund. eftersom mitt tåg går 07.06 från lingbo och han börjar 06.50 (och vi kommer alltid till jobbet typ 06.40) så följer jag alltid med honom in på jobbet en stund för att slippa stå och frysa på station, näjs det! mysipys.

idag slutar vi 15.10 och sen ska jag säkert övningsköra och plugga lite. ska försöka träna också! höhö.
hörs.
hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0