onödig lista

Namn: Sinikka Linnea Ivarsson
Piercingar: bara i öronen
Tatueringar: nej, men snart kanske
Längd: 1.64
Skostorlek: 39
Hårfärg: brunt
Fräknar: lite grann!
Motto: Lev dagen som om den vore den sista
Önskar du att du bodde någon annan stans? nej jag trivs med både skutskär och sätra
Dricker du? japp
Röker du? absolut inte
Vilket schampo använder du? vet inte vad det heter
Vilken parfym använder nu? DKNY apple
Vad är du rädd för? att bli lämnad ensam, konflikter och att prova på nya saker
Gillar du att tvätta? jag brukar inte tvätta
Gillar du berg- och dalbanor? jag älskar dom!


Senaste...
Fimen du hyrde? kommer faktiskt inte ihåg
Filmen du köpte? mamma mia och camp rock
Låten du hörde: B.o.B ft. Rivers Cuomo - Magic
Låten du laddade ner? Chris Brown ft. Chipmunk - Champion
Personen du ringde? Simon
Personen som ringde dig? Petra
TV-program du såg? Made på MTV


Favorit...
Låt: alla låtar med Rihanna och Lady Gaga, många låtar med Chris Brown och många fler.
Sak att göra: vara med simon och mysa
Sport: sportar inte
Dryck: Coca Cola och förvånadsvärt vatten..
Kläder: leggings, jeans och någon tröja till det
Film: otroligt många
Bil: hm, min egna lilla fiat som jag får sen kanske? :)
Serie: One tree hill, OC, Grey's anatomy, Desperate Housewifes

Har du någonsin...
Gråtit över en pojke? japp
Gråtit över en flicka? ja
Ljugit för någon? ja
Varit i slagsmål? nej
Blivit arresterad? nej
träffat någon från internet? nej

Antal...
Gånger du varit kär? jag är kär nu så det spelar ingen roll
Gånger ditt hjärta ¨brustit¨? vet inte
Hjärtan brustit på grund av dig? ingen aning
Tjejer du kysst? eh, ingen
Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? träffar inte så många från grundskolan
Gånger ditt namn varit med i tidningen? varje år upp till 12

Senaste...
Boken du läste? sandor/slash/ida
personen du fick e-mail från? vet inte
Personen du fick brev av? kommer inte ihåg
personen du fick sms av? simon
Gången hela din familj åt middag tillsammans? längesen
Saken du köpte? vetinte, köper småsaker hela tiden

Random...
Vad har du gjort idag? suttit på station i en timme, suttit på tåget i en timme, varit i skolan, kommit hem, kollat på film i några timmar, åkt till pappa och nu ska jag kolla på let's dance
Var det kul? aa skit skoj, hade nästan köldskador efter station
Brukar du svära mycket? ibland blir det väldigt ofta
När stiger du upp på morgonen? när jag är hos simon eller hos petra så kliver jag upp typ kl. 6 och hemma kl. 7. ibland senare om vi har sovmorgon :)
Har du på dig? mjukiskläder
Vad ska du göra ikväll? titta på let's dance och mysa med simon om han kommer.
Vad är du allergisk mot? kiwi
Vart har du ont? i ryggen
Använder du hårspray? aldrig
Kan du stå på händer? aa ibland!
Håkan Hellström eller The Ark? the ark
Salt eller socker? Socker
Gillar du ketchup? japp, men bara till vissa maträtter
Är du glad nu? nja
Var du glad igår? jag var underbart glad
Vad dansar du till? musik?
Stockholm är...? en fin stad
Göteborg är...? en annan fin stad tydligen?
Kan du sjunga? nej, men jag vill kunna
Spaghetti eller makaroner? Spaghetti
Land du vill besöka? Thailand, USA, Italien, England, Grekland

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0