mys

slutade klockan 10 igår så åkte direkt till rotskär och lillebror fick visa mig runt. eftersom jag själv gått där och dom har gjort om efter att jag slutade (alltså gjort om exakt hela skolan!) så känner jag inte igen mig ett piss. kändes lite tråkigt men skolan är hur fin som helst (: hälsade på mamma i köket också ett tag och sen åkte vi hem. letade efter två gamla lärare också men hittade dom inte någonstans. när vi kom hem gjorde jag iordning lite mat, duschade lite snabbt och sen åkte vi till affären och sprang runt som galningar för att hitta det vi skulle ha så snabbt som möjligt för att jag skulle hinna med bussen till stan. tog tåget till simon och tvingade honom att titta på sondor/slash/ida eftersom jag läser boken och måste jämföra boken med filmen.. hehe.

imorse ville ingen av oss gå upp, vi snoozade så långt det gick skyndade oss sedan på med kläderna och stack till lingbo. nu sitter jag i skolan, har köpt frukost som jag ska smälla i mig och sen börjar vi 09.45, känns lite sugit att gå upp 06.15 för att börja då, menmen.

imorgon har vi prov i religion - hinduismen.. ingen i klassen fattar någonting och läraren kan inte förklara något på rätt sätt. känns som att det kommer gå ganska bra faktiskt. eller?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0