I lööööve it

mitt liv går bra nu. jag älskar detta. solen börjar komma fram, vi har lov i en vecka, studentkryssningen och praktiken närmar sig och sen är det bara studentveckan och studenten kvar! och jag har en underbar pojkvän, awesome family och fina vänner vid min sida.

hur som helst! det blev lite ändrigar, jag åkte till simon igårkväll istället för idag och myste. gick upp klockan 6 imorse och kom hem vid 8. kollade på några avsnitt av OTH när jag kom hem och sen var jag ute och körde lite med mamma. gjorde mat, var på promenad med bozze och har städat rummet. ska snart träna med mamma och sen titta på film tänkte vi. lite mor-dotter-mys sådär. behövligt. nu lär jag sätta fart om det ska bli något gjort här.. hehe. jag är ju som jag är, låter allt vara tills sista sekund. både bra och dåligt ibland. höhö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0