hastigt beslut

igår låg jag hemma hela dagen tills klockan 9 då christer skjutsade in mig till gävle för att ta sista tåget till lingbo. det var fest på bocken, mycket trevligt. träffade väldigt många trevliga nya ansikten. satt för det mesta ner, nykter och kollade på alla fulla glada människor som dansade till trubaduren och köpte mer och mer dricka i baren. åkte 1 km uppåt på efterfest där de bjöds på sockerdricka, vin, wiskey och shottar, också mycket trevligt. när efterfesten var slut fick vi skjuts upp till holmsveden och somnade direkt när vi gick och la oss halv 4.

vaknade imorse runt halv 10, kollade på tv och sen fick simon för sig att gå på bio ikväll.. så vi började smygåka till lingbo vid 1 för att vi hade det så tråkigt, stannade hos hans pappa och blev bjudna på fika. åkte ner till snickeri på bil-trams (hehe) och sedan hem till hans farmor och farfar. mys. vid 4 åkte vi in till stan med martin, cissi och nisse eftersom dom skulle käka och gå på bio. dom skulle titta på sanctum och eftersom jag såg den i fredags så tog jag 6bussen hem. åkte direkt till grillköket med familjen och åt hamburgare, mmmh. ska snart kolla på solsidan men först ska jag titta in på någon rolig inspirationssida och få såklart inspiration.

efter solsidan blir det wallander tror jag eller om jag kollar klart på burlesqué. hittils var den asbra så hoppas bara på a happy ending. återkommer om den filmen senare (;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0