gosigos

åkte ju till simon igår. svängde direkt upp till niklas på lite kaffe - eller ja, dom drack flera koppar kaffe och jag satt och lyssnade på när dom pratade om killsaker. åkte hem till simon, åt jättegod pasta med kött och sen stack han i väg på ett litet ärende. jag satt med resten av familjen och kollade på sveriges värsta bilförare.. hur fan i helvete kan man vara så dålig på att köra bil? hur kan ni ens ha fått körkort undrar jag? simon kom hem vid halv 9 och vi gick direkt ut och kollade på en hitlerfilm som det finns ganska gott om i simons rum och somnade typ direkt.
imorse ville vi bara stanna hemma och skita i allt. men vi var starka nog att åka iväg ändå. åkte hem, duschade och åkte till skolan. nu sitter jag med mina fina tjejer och ska snart ha svenska analysprov. ska jämföra en bok med en film och jag har ju sandor/slash/ida. kan filmen utantill så det är bara att kolla i boken och de saker jag inte känner igen är alltså bara att skriva ner.
nä, nu måste jag skynda mig. lär läsa ut boken snabbt som attan nu innan vi börjar lektionen om en halvtimme.
hörs dååååå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0