You better die young baby

Jag har fortfarande inte skrivit klart mitt personliga brev, har inte tvättat, inte duschat, inte ätit frukost (jag gjorde lunch alldeles nyss istället), inte gått runt byn. Vad har jag gjort då? Jag har städat, bytt sängkläder, städat både min och Simons garderob och sorterat ut tvätt. Jag har som jag sa alldeles nyss gjort lunch. Korv med mos är den enda mat jag gör när jag är ensam hemma, och jag har läst lite teori. Jag skulle behöva dammsuga också!! Tusen saker som behöver göras.. Egentligen inte men jag har inget annat för mig so why not?! Varför håller jag mig inte till det jag har planerat att göra först istället för en massa andra grejer. Dom var också nödvändiga men dom kunde vänta. Tycker man ju. Skitsamma nu ska jag skriva PB och sen läsa lite mer teori och bara vänta tills dom kommer och fixar internet så att vi slipper vara döda i denna by. Hehehe skämtaaaaa. Höra häääj

ps. Ja lover er ja att jag ska bjuda på bilder i varje inlägg när vi får internet. Puss. Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0