Jag lever, och jag lever helt underbart

Jobbar hela dagarna 9-19 i en kiosk, säljer smörgåsar, korv, kaffe, drycker och godis och håller inte koll på dagarna ett dugg. Veckorna går så himla fort och jag är helt slut när jag kommer hem om dagarna!! Men jag lever iaf, och jag mår hur bra som helst. Bloggen har jag inte så jätte mycket tid till.. Har ju fortfarande inget internet så bilder får ni när jag sitter vid en dator med internet ;)

tänkte behålla min fina lilla blå bil (den har gått sönder så jag tänkte köpa en ny meeeen jag har beslutat mig att behålla den och laga den istället) och det tycker jag känns awesome. Love that car! :) Tyckte inte att det var värt att laga den men tror fan det ändå jag :)
Jaja, tänkte bara säga det, helt onödigt inlägg egentligen :) haha hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0