Idag händer det grejer

Simon åkte halv 7, jag vaknade.. Jag somnade om till nu (Ca 09:30). Sköööönt när man är ledig. Eller? Jag är arbetslös. Så idag ska jag skriva klart mitt personliga brev så jag är klar med det och kan skicka in CV till olika förskolor. Najs'
idag kommer även människor som ska fixa vårat internet, tv-kanaler och hemtelefon. Yeey. Känns awesome!!! Jag ska duscha snart, tvätta lite tänkte jag, äta frukost, städa upp lite tills dom där människorna kommer och.. aa. Det var det! Gå på en promenad runt byn kanske och bara ta det lugnt idag. Måste vara beredd på när gubbarna kommer! Eller kvinnorna, ingen aning..

ikväll har killarna match här i lingbo så jag och Elina tänkte gå dit och kika. Mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0