världens finaste

när jag såg dig första gången
hade jag ingen aning om vem du var.
hade aldrig hört talas om dig,
hade aldrig ens sett nån bild.
vi kunde ha träffats för länge sedan
men det gjorde vi inte.
undra hur det skulle sett ut då?
hur skulle det vart om vi träffades för ett år sedan?
undra hur vår relation skulle sett ut då?

när jag lärde känna dig insåg jag hur fin du var.
du är omtänktsam, grymt jävla snäll, söt,
underbar, världens bästa och gud ..
.. gud så bra jag mår av dig älskling.

du får mig att känna värme. du får mig att känna kärlek.
du ger mig värme och kärlek så att jag glömmer allt omkring mig.
du får mig att sväva på rosa moln.
jag var glad innan du kom in i mitt liv men nu är jag lycklig.
du tar med mig på saker som jag inte har en aning om vad det är
eller vad det handlar om. saker jag inte kan ett skit om,
men det skiter jag fullständigt i, bara jag får vara med dig.

du lyssnar på mig, du respekterar mig.
du tar mig som jag är.
du tar hand om mig, visar att jag är din.
du är världens finaste och jag är fruktansvärt glad att jag träffade dig.
du är min och ingen kan ta dig ifrån mig.
det är dig jag vill va med, det är dig jag vill ha som pojkvän.
hjärtat, det är dig jag är kär i.
no one else.

puss!



<3




Kommentarer
Postat av: pppp

petja föll en tåååj... :') <3

2010-11-11 @ 21:36:22
Postat av: LLLLL

fan vad söt du är älskling. <3

2010-11-12 @ 01:52:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0